9788424661007Enigmes. Desafia la teva ment amb 25 històries de misteri, il·lustrat per Víctor Escandell i amb la selecció i adaptació dels enigmes feta per Ana Gallo. Inclou des d’enigmes matemàtics a la recreació de situacions que faran despertar el cuquet detectiu dels nens. El llibre està dividit per nivells i cada enigma demana treballar més la lògica o la imaginació. Permet jugar en família i també per equips.

1.2.3… Ja! Els rècords esportius dels animals, de Pascal Hédelin. Quin és l’animal més veloç de la Terra? Quants quilos de menjar al dia es cruspeix una balena? Si els vostres fills us pregunten contínuament, o si senzillament sentiu una gran curiositat per tot, aquest és el vostre llibre!

En Tristany s’encongeix, de Florence Parry Heide . Una fascinant història que, com si es tractés d’un conte surrealista d’en Pere Calders, està protagonitzada per un nen que es va fent cada vegada més petit sense que les persones del seu entorn se n’adonin.

Il·luminatura, de Rachel Williams. Un llibre per explorar, descobrir i viure la màgia de la natura a través d’uns visors que permeten veure paisatges i animals tant de dia com de nit.

A veure si em veus, de Surya Sajnani. Cada pàgina se centra en un hàbitat diferent i conté diferents animals amagats en les grans imatges estil mosaïc. Les preguntes del llibre animaran als petits lectors a comptar de l’1 al 10 mentre passen les pàgines.

Ciència a l’exterior per a nens: 52 experiments al pati, al jardí o al parc aptes per a tota la família, de Liz Lee Heinecke. Amb el bon temps l’espai exterior ens convida a fer un munt d’experiments divertits que, alhora, serveixen per aprendre.

Animation lab per a nens: projectes pràctics i divertits per crear cinema d’animació, de Laura Bellmont i Emily Brink. Esperonar la creativitat i la imaginació dels més petits a través de llibres com aquest.

L’orquestra, de Chloe Perarnau. Un llibre joc d’aquells que, a l’estil de qui busca el Wally, el petit lector (i el gran!) ha de trobar els diferents músics d’orquestres d’arreu del món.

Cases extraordinàries, de Cecile Becq. Conèixer altres cultures, altres veus, altres gents, a través d’un element tan quotidià i extraordinàriament simbòlic com la casa. Llars de tot arreu perquè els més petits (i grans) coneguin el nostre món.

Patufet, on ets?, de Roger Roig i Hugo Prades. I un altre llibre-joc que consisteix en trobar el popular personatge català i altres amiguets seus (animalons, patufetes…) entre les pàgines que representen indrets emblemàtics de Catalunya. Diversió i tradició assegurades!