Els nens van ser en gran part els protagonistes de la Diada, amb els més de 200 dibuixos que van omplir la sala infantil per participar al concurs “Dibuixa la teva biblioteca”. Marc Sala, Clàudia Ribera, Arnau Santano i Eugeni Soler van ser els guanyadors de les diferents categories. A més, durant el matí també es van apropar a la Biblioteca diverses escoles que van poder gaudir del conte de Sant Jordi explicat pel propi cavaller. A la tarda va ser el torn de la tradicional visita guiada on els assistents van descobrir els racons més insòlits de l’equipament.

David Foenkinos, Haruki Murakami, Arturo Pérez-Reverte, Donna Leon, Albert Espinosa, Umberto Eco, Coia Valls o Joan Barril són algunes de les Novetats literàries de la Biblioteca per aquest Sant Jordi 2015, que podeu reservar des d’aquí.