Aquest recital de lectures en veu alta tindrà lloc el divendres 22 de març, a les 7 de la tarda, i per participar-hi només cal inscriure’s prèviament a la Biblioteca i dir el poema escollit d’entre els poemaris de la Biblioteca. L’objectiu és treure la poesia dels prestatges i viure-la de ple, a través de la lectura col·lectiva.

I com que la poesia, compartida, és molt millor, el dimarts 12 de març, a 2/4 de 8 de la tarda, l’escriptor i poeta igualadí Oriol Solà convida tothom a fer un tast dels poemes que ha fet en els darrers anys. Solà ha guanyat diversos certàmens poètics arreu dels Països Catalans i és autor de diversos llibres com «Tota una vida de regal», «L’arquitecte dels papers estripats» i «Llunàtics, descabalats o caparruts?». A part d’aquestes activitats la Biblioteca regala als seus seguidor del facebook un poema cada nit, d’autors de tots els temps i edats, des de Joan Brossa a Glòria Fuertes, així com també poetes locals.

El poema amb què enguany se celebra a Catalunya aquesta iniciativa és «Poesia. Música de l’ànima, teixida amb paraules», de Rosa Fabregat. La Institució de les Lletres Catalanes és la responsable d’impulsar l’activitat.

poemainseritweb