L’escriptora i assagista Maria Aurèlia Capmany és la protagonista de la secció de L’autor del mes a l’àrea de novel·les. I és que el 3 d’agost es compleix el centenari del seu naixement. A més de dedicar-li aquest espai, la Biblioteca vol mantenir viu el llegat d’aquesta autora amb la lectura de les seves obres. Així, el Club de lectura en català reprendrà les trobades el mes d’octubre parlant de Quim Quima, una de les seves novel·les més originals que recentment ha reeditat Males Herbes.

Aquest club de lectura, dedicat exclusivament a l’obra d’autors catalans de tots els temps i gèneres, també inclou dins la seva programació anual el comentari d’una obra de Manuel de Pedrolo. Concretament els membres del club llegiran  la novel·la policíaca Es vessa una sang fàcil, que ha reeditat Pagès Editors. A més, aquest autor també estarà present a  la setena edició del Mercat de Lletres, que celebrarà la Biblioteca el dissabte 29 de setembre. I és que Lluís-Anton Baulenas ens descobrirà altres facetes seves a la xerrada “Pedrolo, a cent per hora”.

> Especial Maria Aurèlia Capmany a la Biblioteca Virtual

Any Manuel de Pedrolo