El llibre és un recull de contes per a petits i grans ambientats a diversos pobles de la comarca que ha editat l’Ajuntament d’Igualada. La presentació tindrà lloc a les 7 de la tarda i anirà a càrrec del regidor de promoció cultural de l’ajuntament, Pere Camps, i del Ton i l’Elisabet Marcet Moncunill. També es llegiran fragments del llibre amenitzats al piano.

R2016_03_03_Pres_llibreRosaMoncunillosa Moncunill va dedicar al seva vida a l’ensenyament i va ser una destacada activista cultural que va continuar la seva tasca en centres cívics. Havia participat diverses vegades a les tertúlies que es fan cada any de la Biblioteca de la Memòria per recollir el testimoni de fets passats. També era una gran aficionada a la pintura i havia exposat els seus quadres al Punt dels lectors de la Biblioteca. Aquest recull i l’altre llibre que va fer, “Aquell temps de pa amb vi i sucre”, es poden agafar en préstec a la Col·lecció Local de la Biblioteca.