El dimarts 12 de desembre a les 7 de la tarda Maria Enrich presenta la seva novel·la «La sorra del rellotge», on explica la història de dues germanes que descobreixen el diari personal de la seva àvia i en reconstrueixen la història. El divendres 15 a les 7 de la tarda, Enric Larreula serà a la Biblioteca per parlar de «La llengua dibuixada», nou llibre on recull la seva lluita per salvar l’ús de la llengua catalana tot aprofitant els dibuixos que entre els anys 1977 i 1984 va fer per a la revista «Butlletí dels Seminaris de la DEC» d’Òmnium Cultural.  Finalment, el dimecres 27 de desembre l’entrenador de bàsquet i coach esportiu Xavier Garcia Pujadas presentarà el llibre «Experiencias sistémicas: impulsar equipos y talento».

D’altra banda, la Biblioteca  vol premiar la fidelitat dels seus usuaris amb  el sorteig d’una panera literària entre les persones que s’enduguin documents en préstec durant aquest mes. Per participar-hi només caldrà que omplin la butlleta i la dipositin a l’urna del taulell de préstec.  El sorteig d’aquesta panera, amb més d’una vintena de llibres per a tota la família, es farà el divendres 22 de desembre a la tarda.

Finalment, per als més menuts el dissabte dia 16, a 2/4 de 12, es farà una Hora del conte especial per aprendre hàbits d’alimentació i higiene, amb «L’Aurèlia s’espavila». I durant totes les festes nadalenques a la sala infantil s’habilitarà un racó de jocs amb la col·laboració d’HABA. En aquest marc, el dimecres 3 de gener a 2/4 de 6 de la tarda es farà una sessió especial de jocs en família adreçats a infants de 2 a 4 anys. Per participar-hi cal inscriure’s abans a la Biblioteca, perquè les places són limitades.