S’obren les inscripcions per participar al nou Club de lectura chick-lit de la Biblioteca. Es tracta d’ un gènere literari escrit per dones i adreçat, principalment, a dones amb protagonistes femenines modernes, treballadores i independents. Aquestes novel·les romàntiques i desenfadades es van fer populars a finals dels anys 90 amb obres com «El diari de Bridget Jones», d’Helen Fielding. A casa nostra una de les autores més conegudes d’aquest gènere és Elisabet Benavent, autora de sagues com la de «En los zapatos de Valeria». Precisament aquest serà el títol que servirà per inaugurar el club, el dilluns 24 d’abril. Les trobades es faran cada dos mesos a la Biblioteca i totes en dilluns, de 2/4 de 4 a 2/4 de 5 de la tarda. Es comentarà el llibre en grup, tot prenent un cafè. El moderador  serà Lluís Ardèvol.

La dinàmica del club és la mateixa de tots els altre clubs de la Biblioteca: cal inscriure’s primer i la Biblioteca deixarà en préstec  el llibre a tots els participants. El preu d’inscripció anual és de 6 euros.

El calendari del club chick-lit preveu les següents trobades:

• 24 d’abril: «En los zapatos de Valeria», d’Elisabet Benavent.
  • 19 de Juny : «Diari de Bridget Jones», d’Helen Fielding
  • 9 d’octubre: «El Club de les pel·lícules de la Meryl Streep», de Mia March