Un any més els lectors més menuts de la Biblioteca han participat al premi Atrapallibres, que convoca el Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCat).  Els nens es van reunir divendres passat, dia 6 de maig, a la Biblioteca per convertir-se en jurat d’aquest certamen en què hi participen infants de tot Catalunya. Entre tots plegats, i amb les seves votacions, decidiran quin són les millors obres d’enguany, en un veredicte que es donarà a conèixer el dia 30 de maig.

Després de les deliberacions es va produir en empat tècnic en la categoria de 9 anys, en què els tres llibres van rebre la mateixa puntuació: “Amics monstruosos”, “Abecedari poètic” i “En Bernat i el pirata Barba-rossa”. Pel que fa a la categoria de 10 anys els lectors van escollir “Jo que vaig dormir amb lleons”, mentre que en la d’11-12 anys el llibre escollit ha estat “El signe prohibit”.

Muntatge fotos