La Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal de l’Anoia han atorgat una vegada més l’acreditació de punt d’informació turística a la Biblioteca Central d’Igualada. Aquesta acreditació reconeix la Biblioteca com a servei d’informació i atenció turística de qualitat.

Aquest punt d’informació, que se suma a la resta de punts d’informació turística de l’Anoia, posa a disposició de qualsevol visitant informació personalitzada i material imprès.  La Biblioteca ofereix  informació sobre  diferents punts d’interès a l’Anoia,  com per exemple, les rutes de senderisme amb  materials com “Serres de l’Anoia” i “Riera de Carme“, i el mapa sobre els castells de frontera  “Anoia Terra de Castells“, entre altres.

Cal recordar que aquest punt d’informació també forma part del grup Turisme informació de la Xarxa de Biblioteques i els horaris d’atenció  són el mateixos que els d’obertura de la Biblioteca.

Prestatge virtual sobre Turisme

Anoia Turisme