El dimecres 4  d’abril tindrà lloc la primera trobada del club «Llegir el teatre»,  que es posa en marxa amb la col·laboració del Teatre de l’Ateneu i el Teatre de l’Aurora. És previst fer quatre trobades a l’any per comentar els llibres, i anar a veure després les obres en qüestió. A més, els lectors que formin part del club tenen un descompte en el preu de les entrades.

La primera cita serà per comentar «La visita de la vella dama: una tragicomèdia», de Friedrich Dürrenmatt. I aquell mateix diumenge 8 d’abril a les 7, a l’Ateneu, els participants podran anar a veure la versió que n’han fet els Farrés Brothers i cia, amb Vicky Peña dalt l’escenari fent de vella dama. El mes de maig serà el torn de Shakespeare, amb la lectura d’«Othello», que es comentarà el 9 de maig i s’anirà a veure al Teatre de l’Aurora el divendres 11 de maig a les 9 del vespre. Aquest club  vol fomentar la lectura de textos teatrals clàssics, que sovint ens arriben renovats o reinterpretats. Alhora vol servir per divulgar la lectura d’un tema minoritari de manera amena i promoure un espai per al debat i la reflexió. La coordinadora i moderadora del club és Dolors Palomas i les inscripcions ja es poden fer a la segona planta de la Biblioteca.