Si l’any passat el convidat va ser Víctor del Árbol  enguany ho és Llucia Ramis, en un acte que es farà el dijous 8 de novembre a les 7 de la tarda a la Biblioteca Central d’Igualada. L’escriptora va guanyar l’any passat el premi Anagrama de novel·la en català amb «Les possessions», una història familiar a cavall entre Barcelona i Mallorca on el fil conductor és la recerca d’un passat que no sempre agradarà als personatges.

Ramis, periodista i escriptora, va debutar fa uns anys amb «Coses que et passen a Barcelona quan tens 30 anys», i més tard va publicar «Egosurfing», guardonada amb el Premi Josep Pla l’any 2014, i «Tot allò que una tarda morí amb les bicicletes». Aquestes són les novel·les que s’estan llegint els clubs de lectura de les biblioteques anoienques.