Fer un tastet de les novetats en llibres infantils i donar eines a les famílies i mestres per aprendre a llegir i compartir amb els nens des de contes a àlbums il·lustrats i còmics. Aquest és l’objectiu del nou Club de lectura de literatura infantil que la Biblioteca estrenarà el dimarts 14 de novembre a les 6 de la tarda. Aquest espai és obert als pares i mares, avis i àvies i als mestres i professionals de l’educació en general que vulguin conèixer, comentar i recomanar les novetats editorials en l’àmbit de la literatura infantil: des de llibres de tapa dura per als petits lectors a àlbums il·lustrats, passant per reculls de contes, còmics i molts altres materials. Així, en cada trobada es presentaran i comentaran breument les novetats que acaben d’arribar a la Biblioteca per als lectors infantils i els assistents es podran emportar en préstec un parell de llibres que comentaran a la trobada següent. «La idea és que ells mateixos siguin els protagonistes de la tertúlia, ja que és molt enriquidor compartir i intercanviar gustos i opinions», explica la responsable del club, Francina Bacardit. Les trobades del nou club, que és totalment gratuït, es faran els dimarts a les 6 de la tarda i s’han organitzat cinc sessions per aquest curs escolar: 14 de novembre, 12 de desembre, 23 de gener, 20 de març i 15 de maig. Es pot participar en una o diverses sessions i per fer-ho només cal inscriure’s abans a la Biblioteca, personalment o enviant un correu electrònic a b.igualada.c@diba.cat. Aquesta activitat està moderada per Francina Bacardit.