Un any més la Biblioteca s’afegeix a la celebració del Dia Mundial de la Poesia amb un recital on els protagonistes seran els mateixos usuaris , que llegiran en veu alta un poema. D’aquesta manera, la poesia surt dels prestatges i esdevé un acte col·lectiu que compta amb la participació de petits i grans. El recital tindrà lloc el divendres, 18 de març, a les 7 de la tarda, i per participar-hi només cal apuntar-se a la Biblioteca i escollir un poema dels cinc poetes escollits enguany per celebrar el Dia de la Poesia: Narcís Comadira, Joan Margarit, Ernest Farrés, Maria Mercè Marçat i Lola Casas.

Coincidint amb aquesta cita anual amb els versos, els més petits celebraran una trobada especial del Club de lectura infantil en què comentaran el llibre Poemes de cada dia, de Lola Casas. Precisament els poemaris infantils són una bona manera d’incentivar els nens en la lectura, ja sigui a través de les rimes, els jocs de paraules i les endevinalles. Això serà el divendres 11 de març, a les 7 de la tarda. A més a més, durant tot el mes de març L’Aparador de la Biblioteca també estarà dedicat a aquest gènere literari.