Charlie webA part d’obrir en el seu horari habitual la Biblioteca acollirà una activitat especial el dimecres 23 de març, a les 6: la cloenda del Cicle Dahl al cinema,  amb la projecció de “Charlie i la fàbrica de xocolata”. En acabar el film els assistents podran degustar un tastet de xoolata gentilesa de Chocolat Box.

Si penseu en fer alguna escapada teniu una àmplia selecció de guies de viatge i excursionisme al vostre abast. Però si preferiu quedar-vos a la vora i passejar per la comarca trobareu un munt de propostes al portal d’Anoia Turisme i en aquesta Guia turística amb informació actualitzada de la comarca.

I per passar aquests dies, a la Biblioteca Virtual trobareu un munt de recomanacions de llibres, còmics, pel·lícules, contes i música de la mà de tot l’equip de bibliotecaris que formem la gran Xarxa de Biblioteques de la Diputació.