La Biblioteca vol buscar el millor i més original microrelat de por amb la convocatòria del concurs «Uuh!», que enguany arriba a la vuitena edició.  Aquest certamen vol fer valer el gènere del microconte i esperonar la creació literària entre els lectors. El primer premi del concurs serà una capsa regal d’experiències turístiques i el segon premi un lot de llibres. Les dues persones premiades rebran un diploma acreditatiu i els seus microrelats seran publicats a la pàgina web de la Biblioteca.

Els participants han d’enviar els seus textos abans de les 12 de la nit del dissabte 29 de setembre. «Uuh!» és obert a totes les persones majors de 16 anys i els relats que es presentin han de ser inèdits, no haver estat premiats en altres certàmens, en català i tenir un màxim de 500 caràcters (unes 10 línies en cos Arial 12). Només s’acceptarà un text per persona. Els textos s’han d’enviar per correu electrònic a l’adreça b.igualada.c@diba.cat en un document adjunt. El missatge ha de portar com a assumpte «Microrelat de por» i al cos cal fer constar les dades personals de l’autor (nom complet, edat, data de naixement, telèfon de contacte i població), que no seran conegudes pel jurat fins després del veredicte. El veredicte del jurat es donarà a conèixer el divendres 26 d’octubre a la pàgina web de la Biblioteca i al Facebook.

Consulta les bases 2018