La Biblioteca Central d’Igualada i el Centre Cívic de Fàtima posen en marxa un nou Club de lectura de novel·la negra obert a totes les persones a les quals que es vulguin trobar periòdicament per passar una bona estona intercanviant opinions sobre les lectures proposades. La primera trobada del club tindrà lloc el dimarts 23 de febrer a les 7 de la tarda al Centre Cívic de Fàtima i es comentarà el llibre Són etern, de Raymond Chandler. Les persones interessades en formar part d’aquest club ja poden passar a inscriure’s a la tercera planta de la Biblioteca, on podran endur-se la novel·la en préstec i abonar el preu d’inscripció anual, de 6 euros.

El moderador del Club de lectura de novel·la negra serà Josep Pallarès, que també fa de moderador del Club de lectura de l’Espai Cívic Centre i d’un dels clubs de lectura de la Biblioteca. El foment de la lectura a tots els nivells i entre totes les edats és un dels pilars fonamentals de la Biblioteca, i en aquest sentit els clubs de lectura són l’activitat idònia per llegir, comentar i escampar el gust per la lectura.

Si us agrada el gènere policíac consulteu les recomanacions de la Biblioteca virtual.