Les quatre sessions es faran els dissabtes 7, 14, 21 i 28 de novembre, de 2/4 d’11 a 1 del migdia, i el preu total del taller és de 25 euros. Les inscripcions per participar -hi són limitades i s’han de fer a la Biblioteca.

Josep Pelfort ja va impartir un primer taller a la Biblioteca, “Buscar una veu pròpia (I)” el mes de març passat. En aquest nou taller proposa reprendre punts concrets d’ús de la llengua literària (o estàndard), mirant de buscar un estil viu i natural. D’altra banda, vol explorar aspectes més creatius, a partir d’autors com Italo Calvino, Pere Calders o Agusto Monterroso i treballar també conjuntament els textos dels participants. Partint de la base que «escriure és reescriure», Pelfort proposa, doncs, un taller de llengua i estil per aprendre a explicar una història nova d’una manera diferent. En aquesta proposta s’hi poden apuntar tant les persones que van fer el primer taller com les que no.