05 Desembre - 27 Desembre - 10:00h-20:30h

Joguets i escriptors

Biblioteca Central Gratuït Organitza:Biblioteca Central d'Igualada Exposicions,Activitats literàries, Afegir al calendari: Outlook Cal Google Cal Apple Cal
Exposició

Es proposa un recorregut inèdit per l'obra dels clàssics catalans i els seus joguets. Tots els escriptors i escriptores han sigut canalla. Molts d’ells parlen en els seus llibres de joguets, de botigues, de parades on en venien, de la Nit de Reis… l el visitant tornarà a ser petit, entre imatges en gran format d’una pilota, d’una nina o d’un joc d’arquitectura, fotografiats espectacularment per Ramiro Elena.

Comissariada per l’escriptor Julià Guillamon, ha estat produïda pel Museu del Joguet de Catalunya-Figueres, Biblioteques de Barcelona i la Institució de les Lletres Catalanes.

L'Agenda d'Igualada al teu mòbil. Descarrega-la ara: