Adreçat a estudiants d’ESO. Pretén ser una activitat de continuïtat del club de lectura infantil, per tal de mantenir el gust per a la lectura en els joves. Trobades: els dilluns a les 6 de la tarda.

Coordina i modera: Eva M. Sabaté