19 Agost - 20 Setembre - 18:00h-20:00h

Els artistes de la Festa Major 1907-1979

Biblioteca Central Gratuït Organitza:Biblioteca Central d'Igualada Exposicions, Afegir al calendari: Outlook Cal Google Cal Apple Cal

Una mostra de l’evolució de les portades il·lustrades dels programes de Festa Major des de 1907, quan trobem la primera portada signada per un autor fins al 1979, amb el primer programa de Festa Major després del franquisme, que va suposar un canvi de paradigma. Un total de trenta quatre autors i quaranta vuit programes en una exposició comissariada per Pau Llacuna.Una mostra de l’evolució de les portades il·lustrades dels programes de Festa Major des de 1907, quan trobem la primera portada signada per un autor fins al 1979, amb el primer programa de Festa Major després del franquisme, que va suposar un canvi de paradigma. Un total de trenta quatre autors i quaranta vuit programes en una exposició comissariada per Pau Llacuna.

Inauguració de l'exposició: 19 d'agost a les18h

L'Agenda d'Igualada al teu mòbil. Descarrega-la ara: