18 Abril - 20 Maig - 10:00h-13:00h

Gent nostra

Biblioteca Central Gratuït Organitza:Biblioteca Central d'Igualada Exposicions, Afegir al calendari: Outlook Cal Google Cal Apple Cal
Una exposició itinerant de fotografia i memòria oral

Aquesta exposició dona veu a vint-i-cinc persones que viuen a diverses residències de gent gran. Aquesta és una exposició de fotografia i memòria oral d'una generació marcada per la guerra i el franquisme. Una generació que ha dedicat els millors anys de la seva vida a lluitar per un futur millor, sobretot pel dels seus fills... Però vivim en una societat que ha decidit que la gent gran ja no té res a dir. I això no és veritat. Sempre ens poden explicar coses essencials. Només cal saber escoltar... Us convidem a passejar, sense pressa, entremig d'aquesta Gent Nostra, una exposició feta de paraules, geografies, records i mirades... Vint-i-cinc vides que actuen com a miralls: les coses que ens expliquen poden resultar molt familiars.

Una exposició creada per Santi Cabezas i Pep Puig.

Inauguració: 18 d'abril, dimarts, a les 19h.

L'Agenda d'Igualada al teu mòbil. Descarrega-la ara: