20 Abril - 19:00h-20:15h

"Semàntica de la intempèrie", de Laura Rosich

Biblioteca Central Gratuït Organitza:Biblioteca Central d'Igualada Activitats literàries, Afegir al calendari: Outlook Cal Google Cal Apple Cal
Presentació del llibre de poesies, publicat per Cossetània.

Semàntica de la intempèrie (Premi Marià Manent de poesia 2022) parla de fer el pas a l’edat adulta quan es viu en condicions de vulnerabilitat i de falta de vincles emocionals positius; una intempèrie emocional que topa amb l’amor, el desamor, el pas del temps, la maternitat i la mort.

A través dels versos que naveguen per un món generalment estable, la veu poètica ha de fer front a la seva condició dúctil i passatgera. Ha de sobreviure a una identitat canviant i volàtil, alimentar-se de records poc o gens verídics i caminar dins d’un cos de límits difusos.

Presentació a càrrec de Maria Enrich, filòloga i escriptora.

L'Agenda d'Igualada al teu mòbil. Descarrega-la ara: