La Biblioteca estrena aquest mes d’octubre un nou club, el Club de música, amb l’objectiu d’apropar l’obra de grans compositors al públic en general i a totes aquelles persones interessades en la música clàssica. Aquest club anirà a càrrec d’Anna Romeu i Solà, musicòloga i professora del departament d’Educació de la Generalitat. La primera trobada versarà sobre «Les quatre estacions de Vivaldi», per apropar-s’hi d’una altra manera i aprofundir en aspectes poc coneguts d’aquesta obra. Tindrà lloc el dimecres 23 d’octubre a les 7 de la tarda, i per participar-hi només cal inscriure’s abans a la Biblioteca. El club és gratuït. L’objectiu del nou Club de música és escoltar activament i comentar en grup una obra musical clàssica universal amb l’objectiu de donar a conèixer les seves característiques, la biografia del seu compositor, aspectes musicals de la composició, el seu context artístic i històric, etc.