Si voleu conéixer racons ben bonics de la comarca de l’Anoia , en aquesta nova guia trobareu 17 propostes per passar un bon matí caminant pels llocs més emblemàtics de l’Anoia, tant de la conca d’Òdena com de la serra de Miralles, Montserrat, el curs de l’Anoia o l’alta Anoia, els espais que conformen aquesta comarca diversa i gens homogènia. Ermites de tots els temps, els castells de frontera, les rieres, el riu Anoia, els poblets amb encant, les masies, els camps de cereal, les pinedes i alzinars, els salts i gorges, els cims, les fondalades, els campaments d’instrucció de la Guerra Civil, els parcs eòlics… tot un món per gaudir-lo a pas tranquil.

Juan Carlos Borrego Pérez
 (Vilanova i la Geltrú, 1967) és autor d’aquesta i moltes altres guies excursionistes de Catalunya (Penedès, Garraf, Montsant, Prades, delta de l’Ebre…), i de la península Ibèrica (Sierra Nevada, Moncayo, Cazorla i Segura).

Una bona recomanació per a descobrir l’Anoia aquesta Setmana Santa!

“Anoia; 17 excursions a peu” a les Biblioteques

Juan Carlos Borrego Pérez a les Biblioteques

Primeres pàgines del llibre a Cossetània edicions