Després de la posada en marxa, el mes de novembre passat, d’aquest nou club de la Biblioteca, la programació d’aquest any comença el dimecres 29 de gener, a les 7 de la tarda, amb “Viatge d’hivern”, de Franz Schubert. Durant la sessió, que tindrà lloc a le s7 de la tarda, els assistents podran escoltar activament i comentar en grup aquesta obra musical clàssica universal amb l’objectiu de conèixer les seves característiques i matisos, així com la biografia del seu compositor i altres aspectes. Les properes trobades tindran lloc el dimecres 25 de març, per escoltar l’obra “Concert n.1 per a violí. A la memòria d’un àngel”, d’Alan Berg, i el dimecres 20 de maig, amb “Quartets Galitzin (op.127; 130 i, 131), de Beethoven. Per participar al club només cal inscriure’s prèviament a la Biblioteca.

Club de música