Aquest any que deixem enrere la col·lecció de la Biblioteca ha continuat creixent amb nous llibres, pel·lícules, contes i també el nou servei de préstec de llibres electrònics: l’eBiblio, gratuït per a tots els usuaris de la Biblioteca. Altres moments destacats d’aquest 2015, en què s’ha celebrat l’Any de les Biblioteques, han estat exposicions com la de expoweb“Biblioteques d’Igualada”, a l’abril, que repassava  la història i els moments més emblemàtics d’aquests equipaments a la ciutat, des del segle XIX fins als nostres dies. I per la Festa Major es va fer la mostra dels Gegants de l’any de la picor i la dels 75 anys dels Diables d’Igualada.

A més de llegir molt, els clubs de lectura han pogut gaudir de les trobades amb Maria Barbal, Laura Borràs i Josep Sampere. I els més menuts s’ho han passat d’allò més bé amb les Hores del conte, també en anglès, tallers i les sessions de Barrufacinema. Un any molt intens!