Coincidint amb el mes dels Oscar, la Biblioteca torna a fer el concurs  a través del seu facebook . Fins a finals de febrer els seguidors podran participar-hi responent la pregunta diària que es farà al mur de l’esdeveniment. El guanyador del concurs  serà la persona que faci més encerts i s’endurà entrades per al Cineclub Ateneu d’Igualada, que patrocina el certamen. A més a més, entre tots els participants que vinguin el dia del lliurament del premi, el 4 de març, se sortejarà un lot de pel·lícules.

A més, durant tot el mes de febrer L’Aparador de la Biblioteca està dedicat al cinema català. Els amants del setè art, a més, poden consultar el prestatge virtual de cinema, amb totes les novetats del setè art.