Uns 200 membres dels clubs de lectura d’Igualada, Òdena, Santa Margarida de Montbui, Vilanova del Camí, Capellades, la Torre de Claramunt, el Bruc, la Llacuna, Piera i Masquefa es van trobar aquest dijous 9 de novembre a la Biblioteca de Masquefa per participar al Club del llibre, organitzat per la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. La convidada va ser la guanyadora del darrer Premi Sant Jordi de novel·la amb «Les nostres mares», Gemma Ruiz.

Ruiz també és autora d’«Argelagues» i «Ca la Wenling», i de totes elles en va parlar amb la periodista Marina Llansana, la qual en va destacar els tres fils conductors que enllacen les seves novel·les: el pes de les dones, les migracions i l’ús dels diàlegs per descriure els personatges.