La Biblioteca compta actualment amb 110 títols de revistes de diverses temàtiques per llegir i deixar en préstec, així com una desena de diaris que es poden consultar cada dia a la sala de diaris i revistes. Aquest any 2024 la Biblioteca ha incorporat dotze títols per ampliar l’oferta als lectors i atendre així les peticions que havien expressat: «On Diseño», «Interiores», «Solo Moto», «Turismo rural», «Jot Down Kids», «Catalonia today», «Mojo», «Mi jardin», «Bike», «Turisme Catalunya», «Integral», «Ecologista». En aqusta Guia es poden consultar tots els títols. Pel que fals diaris actualment es reben l’Ara, el Periódico, el Punt Avui, la Vanguardia, el País i l’Sport, així com la premsa local de La Veu de l’Anoia i el Regió7. També els estrangers Time, The New Yorker i Nouvel Observateur.