Una trentena d’il·lustradors i autors que han publicat la seva obra a la revista digital Narranación mostraran les seves creacions en una exposició col·lectiva al vestíbul de la Biblioteca, que s’inaugura aquest divendres a 2/4 de 8 de la tarda. La mostra vol servir per donar a conèixer el talent creatiu a casa nostra i apropar a tothom la passió per les lletres i l’art que comparteix tot l’equip de Narranación. S’hi podran veure fragments dels relats que s’han publicat en els dos primers números en paper de la revista i la il·lustració que els acompanya, així com un breu esbós biogràfic tant de l’autor com del dibuixant. Els visitants també es trobaran amb la creació col·lectiva d’un «cadàver exquisit», una obra desplegable on cadascú ha plasmat la seva peculiar visió de Frankestein coincidint amb la celebració dels 200 anys de vida del personatge creat per Mary Shelley.

Els escriptors que hi han participat són: Ita Molins, Vanesa Carcasona, Josep Sampere, Jesús Cerezo, Rafa Moya, Josep Pelfort, Jordi Vendrell, Georgina Guixà, Mireia Rubio, Daniel Clemente, Laura Vivancos, Marc Mateu, Laura Rosich i Javi Fernández. Pel que fa als il·lustradors signen els treballs Gerard Freixes, Marc González, Dani Ramos, Jordi Cortés, Albert Vendrell, Joan Sallent, Sígrid Martínez, Jordi Fabregat, Edu Briñez, Nil Morist, Joana Sardà, Javi Remiseiro i Teresa Suau.