Aquest gran àmbit comprèn els cd de música clàssica, tant d’abans com contemporània; i els de nous llenguatges musicals, on s’hi poden trobar autèntiques rareses. Pel que fa a la música clàssica es troba classificada per autors i per antologies. Dins aquestes, trobem música d’una època determinada, com la música barroca o el cant gregorià i recopilatoris d’un mateix director d’orquestra, com Herbert von Karajan. També existeixen nombrosos repertoris d’un mateix intèrpret o cantant, amb els discs compactes de grans dives de la música. Maria Callas, Victòria dels Àngels o Montserrat Caballé en són un exemple.

Per la seva banda, l’apartat de nous llenguatges musicals ens permet descobrir curiositats per gaudir de la música de manera diferent i sorprenent. En aquest punt destaca la important col·lecció de música clàssica contemporània de músics prestigiosos com Pascal Comelade o l’igualadí David Padrós. També s’hi troben arranjaments de temes clàssics, música ambient per fer dansa contemporània o performances… És tot un món apassionant que a la Biblioteca us volem descobrir i apropar amb exposicions i punts d’interès. Tota aquesta música us la podeu emportar posada, ja que amb el carnet d’usuari es poden agafar fins a 9 cd en préstec, que es deixen durant un mes.