L’igualadí Miquel Solà Rossell mostra a l’exposició “Mirades” la seva visió oberta del món, fruit dels viatges que ha fet al llarg dels anys a països i terres llunyanes. L’exposició es podrà visitar del 10 al 31 de gener a la Biblioteca i se’n farà la inauguració el divendres dia 10, a les 7 de la tarda, amb una visita guiada a càrrec de l’autor.

“Viatjar és aventura, experimentar, compartir, il·lusió, aprendre, canvi, moviment, somiar, llibertat, viure i moltes vegades és descobrir mirades. Mirades inquisidores? Moltes. Però altres també mostren satisfacció i alegria”, explica Miquel Solà. Aquestes i totes són les  mirades que el visitant podrà conèixer  en aquesta  exposició. I a través d’elles podrà fer el seu propi viatge cap a indrets com la Índia o Egipte. “Un viatge, però, no comença quan l’avió s’enlaira sinó temps enrere, quan es comença a buscar un destí. Mires i regires  guies de viatge i mapes: París amb  la torre Eiffel, el Louvre, els grans bulevards,  Notre Dame…; Egipte amb les grans Piràmides, els tresors de Tutankamon…; Índia amb el Taj Mahal, les ablucions i cremacions dels creients en el riu Ganges…; o un lloc  meravellós de la nostra terra, la Vall de Boí, amb les  seves esglésies romàniques esveltes i el paisatge idíl·lic”, prossegueix Solà.