L’exposició de “Els nostres músics” , que es fa cada any per aquestes dates, està dedicada als grups d’animació musical infantil de la ciutat, com Can Cantem o les 2princeses barbudes, i es podrà veure fins al 28 de novembre. Els nens del Club de lectura infantil i juvenil de la Biblioteca també viuen de ple la música amb la lectura de llibres  relacionats amb aquesta temàtica: aquest divendres dia 13 es trobaran per comentar Concert de piano i gaudiran d’una petita actuació a càrrec dels alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Igualada (EMMI).

El programa d’activitats de Santa Cecília a Igualada inclou també propostes que es faran a la Biblioteca, com l’assaig obert de l’Orquestra de 4 cordes de l’EMMI i la cantada de la coral Música 4, el dimarts dia 17.