Coincidint amb el REC, aquests dies al vestíbul de la Biblioteca s’hi pot veure una petita mostra dels documents sobre el Rec que es poden trobar a la Col·lecció Local. Aquí s’hi conserva i difon tota la documentació relacionada amb aquest barri igualadí, des d’estudis especialitzats fins a treballs de recerca, amb propostes per conèixer millor tots els racons i secrets que s’hi amaguen. La història d’aquest barri d’adoberies es remunta al segle XVIII i configura un important patrimoni industrial català a preservar.

Esdeveniments com les botigues al Rec s’han convertit en un important revulsiu turístic i en un pol d’atracció de visitants d’arreu. En aquest sentit, la Biblioteca funciona com a Punt d’informació turística des del juliol del 2014, en el marc del programa Punts d’Informació Turística promogut per Turisme de la Diputació de Barcelona.

El Rec, al prestatge de Turisme de la Biblioteca virtual