La Biblioteca estarà oberta totes les festes de Nadal excepte els dies assenyalats i el 24 i 31 de desembre i el 5 de gener a la tarda. A més de les exposicions de temàtica nadalenca que es poden visitar també es farà una sessió especial de Barrufacinema familiar el divendres dia 30 de desembre, a 2/4 de 6 de la tarda. Es podran veure les pel·lícules “Ninot de neu” i “Polar Express”.

Sala d’estudis

Per donar servei als estudiants universitaris que aquests dies preparin els exàmens del gener la Biblioteca tornarà a obrir la sala d’estudi els dissabtes 2, 9 i 16 de gener, de 4 a 2/4 de 9 de la tarda, amb capacitat per a una vuitantena de persones. Aquesta sala, situada a la segona planta, serà només per a estudiar i els usuaris disposaran de connexió Wi-Fi, però no hi haurà servei de préstec, ni ofimàtica, ni servei d’informació. L’aforament de la sala és limitat i, per tant, no es podran reservar llocs per a altres persones, ni ocupar un lloc o absentar-se més de trenta minuts.

Horaris de Nadal de la Biblioteca

Especial Nadal a la Biblioteca virtual