La Biblioteca Central d’Igualada ha resultat la guanyadora del V Premi Bones Pràctiques de Lectura Fàcil amb el projecte “Fem-ho fàcil” per fomentar la lectura entre els alumnes del Pla de Transició al Treball (PTT) de l’Institut Milà i Fontanals. El premi el convoca l’Associació Lectura Fàcil amb l’objectiu de premiar iniciatives de diferents àmbits que utilitzin materials de Lectura Fàcil (LF) per promoure la lectura, la inclusió social i la democràcia informativa, valors amb els quals s’identifica el seu projecte.

web_interiorEl lliurament del guardó va tenir lloc dissabte passat, 14 de novembre, al Palau Robert de Barcelona, en el decurs de la 5a. Jornada Lectura Fàcil. Van recollir el premi la directora de la Biblioteca, Montse Lobato, i les responsables del projecte, Eva M. Sabaté i Francina Bacardit. El premi consisteix en 400 euros per destinar a la compra de llibres de lectura fàcil. Les professores de l’institut que han impulsat aquesta iniciativa són Neus Pelfort i Mònica Tomàs.