La Biblioteca no tanca per vacances i obre tot l’estiu. L’horari és el de matins de dimarts a divendres, de 10 a 1, i tardes de dilluns a divendres, de 4 a 8.
Aquí teniu 10 (dels molts) motius per venir:

1. Per gaudir d’un espai fresc i amb climatització a totes les sales.
  2. Perquè us recomanarem bones històries per llegir aquestes vacances.
  3. Per llegir la premsa diària i fullejar revistes que després us podeu emportar en préstec.
  4. Per treballar i/o estudiar amb tranquil·litat, i gaudir de la connexió wifi gratuïta i dels ordinadors d’ús públic.
  5. Per triar i remenar entre l’extensa col·lecció de pel·lícules, de tots els gèneres.
  6. Per compartir una estona en família a la sala infantil, amb contes per a totes les edats.
  7. Per fer recerca local i “xafardejar” la premsa igualadina de l’any de la picor.
  8. Per emportar-vos en préstec guies i revistes de viatge.
  9. Per fer turisme “km0” i informar-vos al nostre Punt d’informació turística.
  10. I per fer una mica d’exercici, pujant i baixant escales! 😉

> Especial d’estiu a la Biblioteca virtual.