La Biblioteca  ha adquirit recentment una trentena de llibres nous en català a la 37a. edició de La Setmana del Llibre en Català, que es va celebrar fa uns dies a Barcelona, gràcies a l’ajut rebut per l’Obra Social «la Caixa». Diverses biblioteques públiques en una visita col·lectiva a La Setmana, van aprofitar per comprar llibres per al fons de cada equipament gràcies al suport del departament de Cultura, la Diputació de Barcelona i diverses empreses privades col·laboradores. Concretament, la Biblioteca va poder gastar 500 euros en la compra de les darreres novetats del sector.

D’entre els títols que la Biblioteca ha incorporat al catàleg destaquen sobretot les darreres obres d’autors catalans com Màrius Serra («Jugar-s’hi la vida»), Pilar Romera («Els impostors»), J. N. Santaeulàlia («Banderes dels altres») o Najat el Hachmi («Sempre han parlat per nosaltres»). També traduccions que arriben a casa nostra de la mà d’editorials com L’Altra, Amsterdam Llibres o Edicions del Periscopi. Així, els usuaris de la Biblioteca podran llegir «Mares i fills», de Colm Toibin; «L’estilita», d’Uri Colstak; o «Un cor massa gran», d’Eider Rodríguez. La compra inclou també còmics en català, com el tercer volum de «Victus», i «On és l’Estel·la?», de l’editorial Comanegra, un llibre joc que emula el famós «On és Wally?», i que està ambientat als fets de l’1 d’octubre. També les biografies «L’home que no llegia els diaris», d’Alexandre Deulofeu; i «Viatge al país dels blancs», d’Ousman Umar.