La Biblioteca , amb la col·laboració de la publicació periòdica local Narranación, organitza al seu facebook l’esdeveniment Microcontes d’abril per celebrar el mes de Sant Jordi amb els seus usuaris i usuàries. Els millors microcontes es publicaran en aquesta mateixa pàgina web de la Biblioteca i al primer número de la revista local Narranación, que es publicarà a finals de maig de 2017.

Els microrelats hauran de ser originals i inèdits i escrits en català. Els participants han de ser usuaris amb el carnet de la Biblioteca Central d’Igualada i majors de 16 anys. Només s’acceptarà un microrelat per persona. El text constarà d’un màxim de 200 caràcters sense comptar els espais i ha d’incloure el títol. El microrelat s’ha de publicar en el mur d’aquest mateix esdeveniment de facebook, Microcontes d’abril, de l’11 d’abril a les 0h,  al 25 d’abril a les 0h. La temàtica dels relats a concurs és lliure, però han d’incloure les paraules: «biblioteca», «embut» i «segell».

El jurat, format per la directora de la Biblioteca i l’equip de Narranacion.com i el grup d’intercanvi literari Scriptorium IGD, valorarà els microcontes i atorgarà diversos premis.

1.- Panera gentilesa del restaurant Vinnart d’Igualada, un lot de llibres i la publicació del microrelat a la revista local Narranación.

2.- Lot de llibres d’autors locals i publicació del microrelat a la revista local Narranación

3 – Publicació del microrelat a la revista local Narranación

El veredicte es donarà a conèixer a partir del 8 de maig al mateix mur de l’esdeveniment de facebook i la pàgina web www.bibliotecaigualada.cat