Durant l’estiu, en el nostre temps de vacances, dediquem temps a llegir. Un llibre és, a estones, la nostra companyia.
Es per això que t’animem a que pengis fotografies en les quals s’hi ha de veure llibres, alguna persona llegint i/o algun espai relacionat amb el món dels llibres.

Consideracions per participar en l’esdeveniment:
– Hi poden participar les persones majors de 14 anys.
Cal fer-se seguidor del nou compte d’Instagram de la Biblioteca Central d’Igualada @bibliotecaigualada
– El concurs es durà a terme durant l’estiu (entre el 2 d’agost fins al 16 de setembre de 2017).
– Les imatges s’han de penjar amb les etiquetes #llibresviatgers2017 #biblioigualada
– Les fotografies han de ser originals i inèdites. La tècnica i el color són lliures.
– A les fotografies s’hi ha de veure un llibre, un ebook, alguna persona llegint i/o algun espai relacionat amb el món dels llibres.
– El premi a la millor fotografia serà un lot de llibres.
– El guanyador s’anunciarà al mateix compte d’Instagram de la Biblioteca Central d’Igualada (@bibliotecaigualada) el dimarts 19 de setembre.
– La participació en el concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.
– Davant qualsevol incidència, la Biblioteca Central d’Igualada es reserva el dret a modificar les bases i a resoldre-la.

Igualada, juliol de 2017.