El taller es farà el dissabte 4 de febrer, coincidint amb el Dia Mundial contra el Càncer, de 10 a 1. Anirà a càrrec de Núria Corrons i els participants disposaran de màquines, patrons i teles per fer aquestes gorres però els organitzadors expliquen que si algú vol contribuir portant fils i roba, així com màquina portàtil i tisores, l’ajuda serà benvinguda. Poden participar al taller tant joves com adults però cal que abans s’inscriguin a la Biblioteca, trucant al telèfon 93 804 90 77 o bé per mail a b.igualada.c@diba.cat.

Durant el taller, infermeres del CAP Nord Igualada faran una petita xerrada sobre aquesta malaltia, de manera molt amena. A més, la Biblioteca ha elaborat una Guia de lectura sobre el càncer amb els documents que té sobre aquesta temàtica, que inclou novel·les com contes, pel·lícules i llibres de coneixements. Aquesta guia es repartirà als usuaris del CAP Igualada Nord i també es podrà consultar i descarregar al web. Kimo-Kap és un projecte solidari en què tothom pot col·laborar arreu del territori ja sigui donant teles o bé fent les gorretes que es fan arribar als nens de tot el país.