La Biblioteca Central d’Igualada, el Consorci Sanitari de l’Anoia i Creu Roja Anoia  van celebrar ahir dijous, 2 de juny, un acte de reconeixement públic a tots els voluntaris que fan possible el servei «La lectura + a prop».  A  més d’una vintena de voluntaris, a l’acte van ser-hi presents el regidor de Promoció Cultural i Comerç, Pere Camps; el regidor d’Entorn Comunitari i Cooperació, Fermí Capdevila; el gerent del Consorci Sanitari Anoia, Ferran Garcia,  i el vicepresident de Creu Roja a l’Anoia; Josep Mª Riera i Roca. Va conduir l’acte la directora de la Biblioteca , Montse Lobato Just. Tots ells van agrair la tasca d’aquestes persones “que fan el pas de dedicar unes hores als altres”.

20160602_191125 (Custom)

«La lectura + a prop» és una iniciativa que pretén millorar el benestar dels pacients i acompanyants  de l’Hospital d’Igualada tot alleugerint l’ambient medicalitzat i apropar la lectura a aquells col·lectius que, per les seves circumstàncies personals temporals, no poden anar a la Biblioteca. Concretament aquest servei s’ofereix a l’hospital de dia mèdic, a la unitat materno-infantil i a l’àrea de convalescència de l’Hospital d’Igualada. La Biblioteca hi porta una selecció de revistes, contes i llibres que els voluntaris de Creu Roja ofereixen cada dia entre els usuaris d’aquests àmbits.