El concurs No perdis el tren està promogut per les biblioteques que formen part del projecte Turisme Informació: Arenys de Mar, Berga, Caldes de Montbui, Cardedeu, La Garriga, Granollers (Can Pedrals), Igualada (Central), Moià, Puig-reig, Sabadell (Biblioteca Els Safareigs), Sant Celoni, Taradell, Torelló, Vic, Vilafranca del Penedès i el Bibliobús Pedraforca, en col·laboració amb Renfe.

Per participar només calia ser major d’edat, agafar una guia o revista de viatge en préstec i omplir una de les 100 butlletes que oferia cadascuna de les biblioteques participants. Aquestes donaven dret a participar en el sorteig de 5 bitllets Interrail de 2a classe per a dues persones. Enguany han participat 1.000 usuaris i els guanyadors/es han estat:

Premis Guanyador/a Biblioteca
Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 10. Aitor Marco Can Pedrals. Granollers
Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 10. Aina Garcia Bib. de Moià
Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 22. Laura Jiménez Torres i Bages. Vilafranca del Penedès
Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 22. Sílvia Pou Antoni Pladevall i Font. Taradell
Interrail Global Pass continu de 22 dies. Lurdes Junqué Bib. Central. Igualada