La Biblioteca és ambaixadora de La Setmana del Llibre en Català. Es tracta del gran aparador de la lectura en català a través de més de cent expositors, entre llibreries, editorials i entitats, i d’un programa de més de 200 activitats, del 4 al 13 de setembre, a Barcelona.

Dins la proposta d’activitats cal destacar la presentació  del llibre Bibliorelats,  el dimarts 8 de setembre, a les 7 de la tarda. Aquesta publicació col·lectiva compta amb els contes dels anoiencs Joan Pinyol i l’Oriol Solà i Prat.

El joc dels llibres recomanats

Durant La Setmana, hi haurà el Joc dels llibres recomanats. La proposta consisteix en què els usuaris de la biblioteca localitzin els tres llibres que porten els cercles del Joc dels llibres recomanats i facilitin els títols, juntament amb una sèrie de dades (nom i cognoms, edat, nom de la biblioteca i població), emplenant el formulari que trobaran a la web de La Setmana. La campanya finalitzarà el dia 13 de setembre de 2015.

El 28 de setembre de 2015 es farà un sorteig entre tots els lectors que ens hagin comunicat les recomanacions de la seva biblioteca. Sortegen tres samarretes de La Setmana i una subscripció digital de sis mesos a La Vanguardia.

Les biblioteques, a la festa de la lectura en català