Promoure la lectura entre els joves i esperonar la seva imaginació i creativitat en l’entorn digital és l’objectiu del Tu REComanes, el primer concurs de booktrailers de la Biblioteca Central d’Igualada. El concurs és obert als joves d’entre 14 i 20 anys que facin un booktrailer basat en algun dels llibres de la Biblioteca, de la seva lliure elecció. Hi poden participar en solitari o en un equip de com a màxim 4 persones.

El termini per presentar el vídeo acaba el 30 de novembre i el guanyador s’endurà entrades pel cinema i un lot de pel·lícules i llibres. Pels volts de Nadal es farà el lliurament de premis i la projecció pública dels vídeos. El booktrailer ha de ser inèdit, d’una durada màxima de 90 segons i en format reproduïble en VLS. S’ha de portar a la Biblioteca en un llapis USB o enviar per Wetransfer a b.igualada.c@diba.cat i acompanyar-lo de les dades personals dels creadors.

Bases del concurs