La primera s2016_09_30_Club_lectura_cinema_Hamlet_WEBessió del nou Club de lectura i cinema es farà el divendres 30 de setembre a les 6  i servirà per comentar i veure Hamlet, de Shakespeare. Aquest club  se centrarà en petits cicles dedicats a un autor i les adaptacions cinematogràfiques de les seves obres i substitueix a l’antic Club de cinema . Les persones interessades només s’han d’inscriure a la Biblioteca (per telèfon, mail o personalment) i passar a recollir un exemplar del llibre. El dia de la trobada en parlaran i miraran l’adaptació, en una tertúlia que conduirà Joan Millaret. Les properes trobades serviran per parlar de Romeo i Julieta i Macbeth, coincidint amb el 400 aniversari de la mort de Shakespeare.

2016_10_05_ClubComic_Maus_WEBOn també queden places lliures és al nou Club del còmic, que es posarà en marxa el dimecres 5 d’octubre. Les trobades es faran els dimecres a les 7. La primera lectura serà tot un clàssic del gènere: Maus, d’Art Spiegelman, que narra la història real del pare de l’autor, un jueu polonès durant la II Guerra Mundial.  Els interessats ja poden apuntar-se i la Biblioteca els deixarà un exemplar del llibre. El moderador del club serà Daniel Rio.

La resta de clubs també reprendran les seves trobades entre aquest mes de setembre i l’octubre. Així, el dijous 15 i 22 els Clubs d’adults comentaran Solitud, de Víctor Català, i el 29 Inés y la alegria, d’Almudena Grandes.  El Club de filosofia es trobarà el dissabte 17 per reflexionar sobre Los renglones torcidos de Dios, de Torcuato Luca de Tena. I el dimarts 20 serà el torn de l’English Book Club, amb Great expectations. Pel que fa al Club de lectura en català el primer llibre del curs serà La filla de l’escocès, de Carme Melcior, que es comentarà el dimecres 19 d’octubre.