Aquest 2016 l’Uuh! fa 6 anys. El concurs més terrorífic de la Biblioteca Central d’Igualada, l’Uuh!, torna a fer una crida als amants dels microrelats per escriure un bon relat enviar-lo a la Biblioteca abans del 30 de setembre.  Uuh! és obert a totes les persones majors de 16 anys i els relats participants han de ser inèdits, en català i tenir un màxim de 500 caràcters (unes 10 línies en cos Arial 12). Només s’acceptarà un text per persona. El primer premi consistirà en un menú per a dues persones al restaurant Somiatruites i el segon en un lot de llibres, a més d’un diploma acreditatiu. Els microrelats seran publicats a la pàgina web i al facebook de la Biblioteca Central d’Igualada. Els participants ja poden enviar els seus textos per correu electrònic a  b.igualada.c@diba.cat, en un document adjunt. El missatge ha de portar com a assumpte «Microrelat de por» i al cos cal fer constar les dades personals de l’autor, que no seran conegudes pel jurat fins després del veredicte. Les bases es poden consultar a continuació:

Uuh! 6è. Concurs de Microrelats de por