L’objectiu d’aquestes propostes és  continuar creant espais per compartir amb els usuaris les ganes de crear, explorar, descobrir i innovar en els àmbits artístic i científic. Els tallers són gratuïts i per participar-hi només cal inscriure’s abans a la Biblioteca. La primera proposta és un planetari familiar que s’instal·larà a la Biblioteca per escoltar i compartir contes en 360º. Dins aquest espai els nens podran fer d’exploradors i descobrir un munt d’històries sobre l’espai. Aquesta proposta es farà el dissabte 17 de novembre, en tres sessions a les 10, les 11 i les 12 del migdia,  i va adreçada a nens de 3 a 7 anys, que han d’estar acompanyats per un adult. Com que l’aforament és limitat, es recomana inscriure’s prèviament a la sala infantil de la Biblioteca. El segon taller serà per aprendre a crear un còmic autobiogràfic i va adreçat a joves i adults aficionats al còmic i les lletres que vulguin descobrir una nova manera d’explorar les pròpies vivències. L’escriptora i il·lustradora Sandra Uve, autora del reeixit «Supermujeres», «Superinventoras», serà l’encarregada d’impartir aquest taller BiblioLab en dues sessions, els matins dels dissabtes 24 de novembre i 1 de desembre, de 10 a 1. Al llarg d’aquestes hores es farà un repàs a les obres més destacades d’aquest subgènere dins el camp de les autobiografies, que té títols com Maus, d’Art Spiegelman, o Persépolis, de Marjane Satrapi, per després iniciar-se en la creació d’aquest tipus de còmics. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament a la Biblioteca fins al 21 de novembre.