Aquest és l’objectiu de la campanya que ha engegat la Biblioteca aquest mes de març, coincidint amb la celebració del Dia del Pare. La iniciativa inclou la distribució, a diversos punts de la ciutat, de la “Guia per fer homes (bons) lectors”, amb recomanacions de lectura per temàtiques, pensades especialment per a un lector masculí. En general, el perfil d’usuari del servei de préstec de llibres és més femení. «El 80% de les participants als clubs de lectura de la Biblioteca són dones i són les que també utilitzen més el servei de préstec, per això ens agradaria arribar a nous públics i especialment atraure al públic masculí amb propostes que els semblin atractives. Que percebin la lectura i les propostes de la Biblioteca com una forma d’oci més», explica la directora de la Biblioteca, Montse Lobato Just.

A més de repartir el tríptic per la ciutat i la Biblioteca, aquesta guia també es pot descarregar a la pàgina web www.bibliotecaigualda.cat. Es tracta d’una selecció de títols variada que inclou novel·les per petar-se de riure, per viure en mons fantàstics, per als esportistes, per patir de valent, per als amants de la història, per als més espirituals, per posar-se calent i també uns quants clàssics com «A la carretera», de Jack Kerouac; «El vigilant en el camp de sègol», de J.D Sallinger, i «Les històries naturals», de Joan Perucho.

En definitiva, la campanya vol servir perquè vegin la Biblioteca com un lloc on trobar lectures interessants amb les quals gaudir del plaer de llegir, tan en paper com en format digital, a través de la plataforma www.ebiblio.cat, que es pot utilitzar amb el carnet d’usuari.

9148jd4JBrL-tile