Tot i que ja hi ha data de celebració de la festa de Sant Jordi, el 23 de juliol, tal com ha anunciat la Cambra del Llibre, el 23 d’abril continua sent una data emblemàtica per a les lletres. Tradicionalment la Biblioteca sempre ha fet una adquisició important de novetats per oferir als usuaris, i malgrat les circumstàncies, aquest any ho vol tornar a fer amb la complicitat de tothom. Per això vol recollir els suggereiments de compra de novetats editorials dels usuaris, siguin de la temàtica o gènere que siguin,  que els poden fer arribar per mail a b.igualadac@diba.cat o a través de les xarxes socials (facebook i instagram). La Biblioteca recollirà aquests suggeriments de compra, i en la mesura que es pugui els comprarà a les llibreries d’Igualada per ajudar-les després d’aquest període tan difícil. Quan es recuperi la normalitat i la Biblioteca torni a obrir portes els posarem a disposició per al préstec i sereu els primers en poder llegir-los.

Les propostes, que han de ser de llibres publicats aquest 2020, es recolliran fins al 26 d’abril i els participants entraran en el sorteig d’un val de compra en llibres, per gastar en llibreries de la ciutat.

Il·lustració de portada de Katarzyna Oronska.